לכל אחד יש תחביב באמצעותו הוא ממצא את עצמו בדרך הטובה ביותר. לימודי גיטרה מאפשרים לנו להכיר את נפלאותיו של הכלי, שממשיך לרגש לבבות רבים בכל פעם מחדש. נגינה על הכלי תאפשר לנו להכיל את כל הנפלאות שהוא מקנה, בכל פעם מחדש.

ההתחלה: בחירת המוסד בו תלמד

כל הליך לימוד מלווה ברצון אמיתי לרכוש ידע בתחומים שונים. לימודי גיטרה מאפשרים לנו להבין היטב, את כל מה שעתיד לסייע לנו להתפתח מוזיקלית. תחילת מסע הלימודים שלכם ייעשה תוך בחירת מוסד לימוד מקצועי, שיבנה תכנית לימודים אישית או יציע להשתלב בתוך קבוצה.

מטרות: לאיזו רמה מעוניינים להגיע

לימוד גיטרה כתחביב, יכול לספק תוצאות לשביעות רצון כבר לאחר סדרת מפגשים קצרה. הכרת הבסיס ותרגולים שונים, עשויים להגיע לעד 10 מפגשים בלבד. במהלך המפגשים עוברים התלמידים היכרות ראשונית עם הכלי, וכן תרגול בסיסי עד ליכולת  לשלוט בו באופן עצמאי. מי שמעוניין להרחיב את הלימוד יוכל לקיים שעורים נוספים, שיותאמו בהתאם לקצב והרמה אליה רוצים להגיע.

לימודי גיטרה וקריירה מקצועית בתחום

אל תשלו את עצמכם. לא כל מי שלומד גיטרה עושה זאת למטרה חובבנית נטו. רבים מעוניינים לפתח את הכישרון שלהם מעבר לסתם ידע. הופעות פרטיות, ניסיון להתקבל כנגן מחליף או קבוע בלהקה, אלו שאיפות הגיוניות של תלמידים. מסלול הלימוד אמנם מהווה את הפלטפורמה הראשונית, אך השמיים הם הגבול.

מי שמתאמן מצליח

נחזור כעת למסלול לימודי גיטרה, וננסה להבין מעט אודות מה שעשוי להוביל אותנו להצליח. הכרת הכלי ויתרונותיו הוא הבסיס עוד בטרם התחלנו לנגן, ואילו עליו מוסיפים את כל מה שיסייעו לנו לבצע את הפעולה נכון: פריטה, החזקה נכונה ותנועה שתצליח לשדר צליל בהתאם לצורך ולרצון. התקדמות מבסיס ללא כל ידע עד לרמת הלחנה, אפשרית בתנאי תרגול קבועים.

לחבר שיר למנגינה

הגיטרה מאפשרת לנגן על כלי אקוסטי, ללא צורך בידע מוקדם. צריך רק להיות בעלי כוח רצון ללמוד, ולהקדיש זמן ככל שניתן. על מנת לחבר שיר למנגינה, יש צורך להבין את כל מה שמעבר לבסיס. ההבנה כיצד לבצע זאת בדרך הנכונה ביותר, תבטיח איכות גבוהה בכל דבר שנרצה להשיג.

במסגרת תכנית הלימוד הבסיסית מוצעת עבורכם הדרכה בנושא אלתורים. מטרת אלתורים אלו הינה ליצור חוויה לנגן, ולאפשר לו שליטה מוחלטת על הכלי. רבים מהתלמידים לוקחים זאת לכיוונים מגוונים, לרבות יצירת תוכן מקורי פרי הדמיון של כל אחד ואחת.

למי זה מתאים?

בית הספר למוזיקה “קצב” מאפשר לכל מי שמעוניין, להשתלב במערך לימודי גיטרה. מוטיבציה חייבת לבוא על ידי הנגן עצמו, ולכן מומלץ לבצע מספר פעולות שיסייעו לקדם מטרה זו. צוות מקצועי יעניק לכם את כל המידע הנחוץ לכם לשם רישום, ומורים בעלי וותק וידע רב יעבירו את השיעורים. בית הספר “קצב”  מזמין אתכם להגיע ולהתרשם!