מוסיקה מלווה את חיינו כבר מגיל לידה, ויש כאלה שמשמיעים מנגינות מגוונות לרך עוד בטרם נולד. הצלילים ממלאים את חיינו, ומסייעים להתגבר על כעסים ועצבות. לימודי טרום כלי מעניקים לילדים מגוון של יכולות, בהן האפשרות להתמודד היטב עם מצבים מורכבים, ופיתוח נכון של דמיון מודרך.

למי זה מיועד?

כל ילד וילדה שנמצאים במסגרת גן ילדים, יוכלו להשתלב היטב במערך לימודי טרום כלי. בליווי צוות מקצועי ומיומן, יוכלו לרכוש את הידע המתאים לקיום דמיון מודרך ולהתמודד עם מצבים מורכבים בחייהם. פיתוח יכולות מוזיקליות של ילדים, מומלצת כבר מגיל 3 שנים. היתרונות הם רבים ומסייעים רבות להתפתחות האישית. יש לכם את היכולת לקבל מסלול לימוד מקצועי, שיכלול את כל הדגשים הנחוצים.

איך מתבצע מסלול לימוד זה?

את מהלך הלימודים ניתן לקיים כקבוצה במרכז לימוד, או לחילופין לבצע אותו בתוך סביבת הגן. חשיבות ההתמדה גבוהה, והשינוי מתחיל להגיע כבר בשלב הלימוד הראשוני. לכן, מומלץ לקיים את השיעורים במתכונת שבועית, שתכניס את הילד לתוך מסלול קבוע.

יתרונות בולטים של מסלול לימודי טרום כלי

כבר סיפרנו אודות היתרונות שיש למסלול לימוד זה בכל הנוגע לחיי הילדים. כעת נמנה אותם באופן מפורט יותר, בצירוף מספר נוספים:

  • הילד מקבל את האפשרות לפתח דמיון מודרך.
  • מאפשר התמודדות עם מצבים מורכבים בחיים.
  • לימודי מוסיקה מעניקים חוויה רגשית יוצאת דופן, שמשפיעה באור חיובי על הילד.
  • שיפור האינטליגנציה והיצירתיות.
  • פיתוח קואורדינציה ושיפור הביטחון העצמי.
  • שיפור של התפקודים הקוגניטיביים והזיכרון.

יתרונות אלו תקפים עבור ילדים בגיל הרך, להם תכנית זו מומלצת מאוד.

יכולת לקלוט מוזיקה

ילדים בגיל הרך יכולים לקלוט מוזיקה, והדבר נרכש אצלם כבר מגיל לידה. על מנת לשפר אצלם את היכולות שיסייעו להתפתחות אישית, ההמלצה היא להתחיל לקיים את הפעילות עימם כמה שיותר מהר. גני ילדים רבים כבר אימצו שיטת לימוד באמצעות מוזיקה, ומעניקים חוגים רלוונטיים כבר בשלבי ההתפתחות הראשוניים.

קצב הוא שם המשחק שמדובר במוזיקה, וילדים רבים נוטים להתנועע בחלל בעת שמיעת שיר ומנגינה. ביצוע פעולה זו מחזקת את השרירים, ומובילה את הילד לשפר את יכולותיו הקוגניטיביות. השלבים בהתפתחות מצריכים זאת כבר מגיל ילדות, שלמיטת התינוק מצטרפים צעצועים מנגנים במקצב שקט ומרגיע.

מומחים עבור הילדים שלכם

על מנת לבצע את הפעילות באופן נכון ומקצועי, יש צורך להירשם למסלול במקום בעל ניסיון רב. בית הספר למוסיקה “קצב”, הוא זה שיקנה עבורכם את האפשרות לבצע את הפעילות היטב. חשיבות עבודה מול צוות בעל ניסיון בעבודה עם ילדים הינה עילאית, ולנו יש את היכולת לספק זאת. לימודי טרום כלי מעניקים בראש ובראשונה חוויה עבור כל ילד וילדה. הירשמו עוד היום ותוכלו להצטרף אלינו כבר במחזור הקרוב.