הפסנתר הינו כלי נגינה שהומצא בתחילת המאה ה-18 ומקומו בעולם המוזיקה הוא מרכזי ביותר. בעזרת הקלידים והמיתרים שבו ניתן לנגן את כל הצלילים במנעד של יותר משבע אוקטבות.

לימוד פסנתר ובעקבותיו נגינה על פסנתר מעניקה חוויה הכוללת חיזוק אינטליגנציה רגשית, שמיעה מוסיקלית וחוש קצב. מכיוון שהכלי קל להבנה מבחינה ויזואלית הוא יכול להתאים גם למוסיקאים מתחילים הרוצים לחדד את כל חושיהם המוסיקאלים. בזכות הנגינה על כלי זה יכול כל מוסיקאי מתחיל לפתח את עצמו בעולם זה.

לימוד פסנתר מובילים לשלל יתרונות נוספים כמו היכולת לשפר את הראייה, פיתוח יכולות מילוליות והעלאת מנת המשכל. אל תוך יתרונות אלו ניתן להוסיף את החוויה שמשולבת עם עונג צרוף.

שלל יתרונות בכלי אחד

פסנתר מיועד עבור כל מוזיקאי מתחיל, המעוניין לפתח את עצמו בתחום ומעבר לו. פעולת הניגון מפתחת את היכולות המוטוריות של כפות הידיים, בדגש על האצבעות, ולכן חיונית מאוד לילדים ובני נוער. מעבר לרגש שיוצא מתוך הכלי הייחודי, יש לו סגולות בריאותיות המשפרות את האדם בדרכים מגוונות.

קל להבין מבחינה ויזואלית

את הנגינה על פסנתר ניתן לבצע בקלות וכאמור לא נדרש לשם כך ידע מוקדם. מבחינה ויזואלית כלי זה קל מאוד להבנה, ולכן מומלץ למוסיקאים בתחילת דרכם. הליך הלימוד משלב פגישה עם נגנים מקצועיים, מהם ניתן ללמוד על כל הטכניקות היעילות ביותר. עבור כל מי שמעוניין להתחיל לנגן, מדובר בפתרון יעיל שיוסיף צבע מתוק לחיים.

לימוד פסנתר יעיל עבור התפתחות מוטורית

ישנם ילדים שאינם מפותחים מבחינה מוטורית. הסיבות לכך מגוונות, ונובעות מהעובדה כי אנו אנשים שונים, המונעים מיכולות וצרכים שונים. הפסנתר הינו כלי יעיל מאוד להתפתחות, אשר מסייע רבות עבור כל מי שמעוניין או זקוק להתפתחות אישית. לימודי נגינה על פסנתר על ידי מדריך מקצועי מאפשרים את פיתוח הקורדינציה יחד עם חיזוק הפעולות המוטוריות השונות, הכוללות גם את היכולות המוטוריות של כף היד והאצבעות.

פיתוח יכולות מילוליות

כלי נגינה זה יאפשר להבין כיצד הדברים מתנהלים נכון. פיתוח יכולות מילוליות הוא חלק מיכולותיו, שהינם בעלות השפעה רבה על הנגן. רבים הצליחו להוכיח את העובדה כי הפעולה משפרת את הראייה ככלל, ולכן שמים על כך דגש במהלך תקופת הלימודים.

בית ספר למוזיקה “קצב” מציע מסלול מקצועי של לימוד פסנתר. החל משלב ההיכרות עם הכלי, ועד יכולת שליטה מלאה בו. אם יש לכם את הרצון להתחיל ללמוד לנגן על פסנתר, אצלנו תוכלו לקבל צוות מורים מקצועי, בעל ניסיון רב בתחום. המסלול כולל התנסות תמידית בנגינה על הכלי, ומבטיח חוויה יוצאת דופן. מהרו להירשם ולהבטיח את מקומכם במסלול הקרוב.